Nyelvi foglalkozás
Az angol órán a tanulók megtanulták, mi a családfa és hogy kell elkészíteni. Majd családfát rajzoltak és azt ismertetették csoporttársaikkal. A német nyelvi órán az otthon témával foglalkoztak. Felelevenítették a témával kapcsolatos szavakat, mondatmodelleket, szavakat gyűjtöttek. Feladatlapon gyakorolták az online szótár használatát. A gyerekek meg tudják nevezni a házban található helyiségeket, berendezési tárgyaikat. El tudják segítséggel mondani, hogy mi van a szobájukban és mit csinálnak ott.
Tantárgyi fejlesztés
A tantárgyi órákon memória játékot játszottak nagy csoportban. Majd szógyűjtés történt témaképek alapján Tikk-Takk bumm játék segítségével. Gondolat fűzést gyakoroltak a Story Cubes voyages fejlesztő játék segítségével. Fogalmazási ismeretekkel folytatták, szinonimákat gyűjtöttek, összefüggő gondolatokat alkottak. A fantáziájukat, a kreativitásukat fejlesztették a szövegalkotás során önértékeléssel, bírálattal, véleményalkotással.
A tematikus órán az együttműködési kereteket dolgozták ki a zökkenő mentes közös munka érdekében. Szabályrendszert alkottak. Minden tanuló megszólalt, véleményt, ötletet mondott. (“A” komponens)
Tematikus foglalkozás (“B” komponens)
2. foglalkozás: Az Európai Unió intézményrendszerével foglalkoztak a tanulók. Az Európai Tanács, az Európai Parlament felépítése, működése, feladatai voltak a foglalkozások témái.