Tematikus foglalkozás – A komponens
A tematikus foglalkozáson az egészséges életmód témakört bővítették. Miért fontosak a gyümölcsök? Milyen vitaminokat, ásványi anyagokat tartalmaznak? Találós kérdéseket gyűjtöttek gyümölcsökkel kapcsolatban. Kedvenc gyümölcsüket kortes beszéddel kellett ajánlani a többieknek, majd rajzot készíteni róla.
Tematikus foglalkozás – B komponens
Milyen kötelezettségei vannak egy uniós országnak? A kötelezettségek megbeszélése, értelmezése. Kérdések és válaszok, beszélgetés.
Nyelvi foglalkozás – angol
School
Az angol nyelvi foglalkozáson a szókártya kupacból a tanulók kiválogatták az iskolával kapcsolatos szavakat. Az iskola témakörben tanultakat ismételték akasztófa és szólánc játékokkal. Az egyik szóláncban olyan betűvel kellett kezdődnie az új szónak, amivel az előző véget ért. A másikban pedig mindig eggyel több szót kellett hozzátenni az előző szavakhoz.
Nyelvi foglalkozás – német
Unser Thema ist Jahreszeiten.
A német nyelvi foglalkozáson négy csoportban dolgoztak a tanulók. A csoportok egy-egy évszakot mutattak be. Összegyűjtötték a legfontosabb kifejezéseket, szavakat. Öt mondatos kis szöveget fogalmaztak meg az évszakról. Majd plakátot készítettek. A foglalkozás végén minden csoport kiselőadás formájában beszámolt munkájáról.
Tantárgyi fejlesztés
A tantárgyi óra célja az osztálybeli kapcsolataik feltérképezése, átgondolása volt. Különböző feladatok, fürt ábrák készítésével gondolták át kapcsolatrendszerüket. Az utolsó feladatban kérdésekre kellett válaszolniuk, amivel kiderült,hogy kire számíthatnak,van-e olyan egyáltalán,akire számíthatnak,akiben bíznak. Teljesen különböző a kapcsolataik száma és minősége, levontuk a konzekvenciákat,hogy mire kell törekedniük kapcsolataik javítása érdekében.