Tematikus foglalkozás A komponens Társadalmi felelősségvállalás. Az előző óra témájához kapcsolódva, figyelemfelkeltésként plakátokat készítettek, hogy felkeltsék a többi diák figyelmét és érdeklődését a siófoki kutyamenhely lakóinak támogatására. A menhely élelmiszert és takarókat kért, ezeket is beleszőtték a képekbe. A kész munkákat az iskolában jól látható helyekre tették ki
Tematikus foglalkozás B komponens: A foglalkozás témája környezetvédelem az EU-ban. A környezetbarát Shaun című játékot használták ismét, de a küldetések közül az Energiaválság résszel játszottak. Előtte megbeszélték, mi is az a zöld energia. A játékban hatékony szélmalmokat kell építeni a lakosok megelégedésére.
http://ec.europa.eu/environment/sustainableshaun/game_hu.htm
Seasons
Az angol nyelvi foglalkozáson a diákok kiscsoportokban ültek le és csoportonként egy-egy képet választottak, amelyet közösen jellemeztek az alapján, hogy milyen évszakot, időjárást ábrázol. Ezután bemutatták azt a többi csoportnak. Majd párokban, illetve egyénileg feladatlapot töltöttek ki, amellyel a melléknévfokozást gyakorolták.
Unser Thema ist ein bisschen Grammatik.
A német nyelvi foglalkozáson a német nyelvtannal foglalkoztak. A https://www.youtube.com/watch?v=RAqfEqOyrF0 video segítségével igék összetett múlt idejének (Perfekt) kigyűjtése volt a feladat táblázat kiegészítésével.
https://www.schubert-verlag.de/aufgaben/uebungen_a1/a1_k06_perfekt.htm Majd közösen kiegészítették a mondatokat a hat vagy az ist segédigék ragozott alakjaival.
https://de.islcollective.com/image.php?elementid=ZGUyY2UwYjczZjIxNTgyMmM0YzE4MTVmMjBjY2FlNjVfODkyOTYwXzMyMjcxNl85MjQ3OTFfNzYxMzgyMTE2Ml85NjM5Mw== megoldották partnermunkában a feladatlapot.
A tantárgyi fejlesztő órákon szókincsbővítő feladatokat végeztek: régi tárgyakra, foglalkozásokra vonatkozó szavakat, szómeghatározásokat kellet keresni. Csoportokban minél hosszabb szóláncokat alkottak. Majd összetett szavakkal dolgoztak, a szavak végét vagy a szó kezdetét kellett kitalálni. A Brainbox játékot csoportokban játszhatták.