2019. május 22-én érzékenyítő tréningen vehetett részt a B komponensbe tartozó 20 diák.
A játékos csoportmunka a mostani alkalommal is nagyon jól sikerült, felélénkítette, megmozgatta a diákokat. A bemutatkozó játék, amiben a nevüket kellett mondani és hozzá egy legjobb tulajdonságot, még elég félénken zajlott. Nem mindenki mert, vagy tudott legjobb tulajdonságot mondani. A további feladatok azonban hamar feloldották ezt a feszültséget és önfeledten élvezték azokat. A következő játékban ismét a nevük, és egy labda szerepelt, amit dobni kellett, s megjegyezni, kitől kapták, kinek dobták. A nevek sorrendjét labda nélkül is elgyakorolták, majd egy másik labdával újabb névsorrendet hoztak létre. Ezután a játékot megismételték egyszerre a két labdával, két névsorrenddel. Nagyon ügyesen dobálták egymásnak a labdát, a feladat erős koncentrációt, figyelmet igényelt. A továbbiakban székfoglaló játékokat játszottak. Először a” Fusson, aki…” kezdetűt, ahol körben ülve azoknak kellett helyet cserélni, akiknek a játékvezető által mondott tulajdonságuk volt. A feladatot több szabály is nehezítette, így a figyelmüket meg kellett osztaniuk. Az „Akadémiai székfoglaló” játékhoz szétszórva helyezték el a székeket, egyel többet, mint ahányan voltak. A játékvezető köztük jár, „jégbe fagyott cápa” tempóban, leülne az éppen üres székre, de azt meg kell akadályozniuk. A gyerekeknek kellett jó stratégiát kitalálni, ami nagyon jól működött, hogy minél tovább tartsák játékban a játékvezetőt. A záró csoportfeladat nagyon vidám volt, kört alkotva egymás szemébe kellett nézniük és nem mosolyogni, nevetni. A” legkomolyabb diák” címet egy lány nyerte.