Tematikus foglalkozás – A komponens
A tematikus órán az egészséges életmód témakörét folytatták. Egészséges ételeket, zöldségeket, gyümölcsöket gyűjtöttek két csoportban versenyezve. Utána a táplálékpiramisról szóló videót néztek meg. A hagyományos és a modern piramist összehasonlították, a változások okait megbeszélték. A piramis önállóan felrajzolták.
Tematikus foglalkozás – B komponens
Uniós forrásokból megvalósuló hazai projektek, nagyberuházások keresése interneten, a projektek rövid bemutatása, értékelése.
Nyelvi foglakozás – angol
School
A angol nyelvi foglalkozáson tanulók felsorolták az általuk ismert tantárgyak nevét. A megadott szólista szavait a magyarra fordították, majd a hibásan leírt szavakat javították. Szókereső rejtvényben megkeresték és áthúzták a szólistában szereplő szavakat. Majd memóriajátékot játszottak iskolai tárgyak témában.
Nyelvi foglakozás – német
Unser Thema ist Sport.
A német nyelvi órán megnézték a https://www.youtube.com/watch?v=jkCguYQz23E honlapon a sport témához kapcsolódó filmet, szövegét közösen elolvasták. Utána egyénileg leírták a példamondatok segítségével, hogy mit szoktak sportolni. Meghallgatták és eltáncolták a Tschu Tschu Wa dalt. https://www.youtube.com/watch?v=V5T8Zf-0R0c
Majd feladatlapot oldottak meg a német-magyar online szótár segítségével.
Tantárgyi fejlesztés
A tantárgyi foglalkozások feladata a közelgő nyári szünet megtervezése volt. Gondolattérképet készítettek, egy lap közepére felírták pár sorban, mik a terveik nyárra. Köré gyűjtötték, hogy mit kell ezért tenniük, miért lesz ez jó, avagy nem, mivel tudnának a megvalósulásban segíteni, mivel gyarapodnak ezáltal. Mindenki ismertette a terveit, elképzeléseit. Ezzel gyarapodott szókincsük, szóbeli fogalmazási készségük.