Tematikus foglalkozás – A komponens
A tematikus órán folytatták az egészséges életmód témát. A testedzés, a sportolás fontosságát emelték ki. Mit jelent egy ember életében a sport? A csapatjáték szerepéről beszéltek a barátságok kialakítása szempontjából. Fogójátékot tanultak és játszottak. A játék során figyelniük kellett a játékszabályok pontos betartására, egymásra, erősödött a csoportkohézió.
Tematikus foglalkozás – B komponens
Az Európai Unió tagállamainak megismerése. Az alapító országok: Belgium, Franciaország, Ausztria, Németország, Olaszország, Luxemburg. Az országok megkeresése térképen.
Nyelvi foglalkozás – angol
School
Az angol nyelvi foglalkozáson a diákok két csoportban ültek le, ezeket a tantárgyak és az iskolában használt szavak szétválogatásával alakították ki. Röviden fogalmazást írtak arról, számukra milyen az ideális iskola, majd felolvasták a szövegeket. Ezután elmondták, mi az, amit szeretnek és mi az, amin változtatnának a jelenlegi iskolájukban.
Nyelvi foglalkozás – német
Unser Thema ist Filme.
Erik Kästner íróról az internetsegítségével https://hu.wikipedia.org/wiki/Erich_K%C3%A4stner információt gyűjtöttünk páros munkában. Majd megfigyelési szempontok adásával (helyszín, szereplők, esemény) elkezdtük nézni az Emil és a detektívek című filmet, amely az író regénye alapján készült. A legfontosabb adatokat és a filmből gyűjtött információkat német nyelvre fordítottuk.
Tantárgyi fejlesztés
Ezeken a tantárgyi órákon elővették a fejlesztő játékokat, amelyekkel a félév folyamán megismerkedtek. Felelevenítették a játékszabályokat és önállóan alkotott, változó csoportokban játszottak. Így lemérhető volt a szabályismeret, csapatszellem, gondolkodás fejlődése a félév során.