Tematikus foglalkozás – A komponens
A tematikus órán folytatták az egészséges életmód témát. Miért fontosak a zöldségek a táplálkozásunkban? Milyen vitaminokat, ásványi anyagokat tartalmaznak? Találós kérdések zöldségekkel kapcsolatban. Zöldségek megszemélyesítése rajzban, milyen emberek lennének a zöldségek, ha megelevenednének?
Tematikus foglalkozás – B komponens
Az Európai Unió központja Brüsszel. Miről híres Belgium? Mit tudunk róla? Melyek a leghíresebb városai? Földrajzi elhelyezkedése, jellegzetes tájegységei. Elektronikus tabló készítése az országról.
Nyelvi foglalkozás – angol
My friends
Az angol nyelvi foglalkozáson a diákok páros munkában szavakat gyűjtöttek barátság témakörben. Szóban bemutatták a legjobb barátjuk külső és belső tulajdonságait, elmondták, miért kedvelik. A többiek a jellemzés alapján megpróbálták kitalálni, kiről beszél. Feladatlapot töltöttek ki, melyből pótolták a hiányzó szavakat. Végül akasztófa játékot játszottak barátság, szeretet, emberek témákkal.
Nyelvi foglalkozás – német
Unser Thema ist Filme.
A német nyelvi foglalkozáson folytatták az Emil és a detektívek című film nézését. Új megfigyelési szempontokat kaptak a gyerekek. A szereplők nevét kellett összekötni a rájuk jellemző tulajdonságokkal. A foglalkozás végén ellenőrizték a feladatot.
Tantárgyi fejlesztés
Az utolsó előtti tantárgyi órán a félévben tanultakat idézték fel. Rávilágítottak miben fejlődtek figyelem tartóssága, figyelem minősége, több szempontú figyelem, türelem, memória, praktikus ismeretek alkalmazása, szókincsbővülés, mondat- és szövegalkotás, szóbeli szövegalkotás, kommunikáció, logika területén. A kedvenc játékaikkal játszhattak, melyért úgy jöhettek, hogy meg kellett mondaniuk,mire volt jó,mit tanultak tőle.