Tematikus foglalkozás A komponens: Testvériskola megismerése. A nyári találkozást elevenítették fel az események felidézése, képek nézegetése segítségével. Szempont volt, mit tudtak meg a szerb gyerekektől a testvériskoláról, mi volt számukra velük kapcsolatban a legérdekesebb. Tartják-e a kapcsolatot? Ha igen, hogyan?
Tematikus foglalkozás B komponens: Luxemburg megismerése volt a feladat, egy számunkra kevésbé ismert ország felfedezése. Az ország földrajzi elhelyezkedését, tájegységeit tanulmányozták. Elektronikus tabló készítettek az országról.
Daily routine
Az angol nyelvi foglalkozáson a tanulók egyéni munkában összegyűjtötték, hogy telik egy napjuk hétvégén, majd felolvasták a többieknek. Kölcsönösen kiegészítették egymást. Az ismeretlen szavakat szótárazták. Frontális munkában összehasonlították, milyen különbségek vannak egy hétköznapi és egy hétvégi napirend között.
Unser Thema ist die Freundschaft.
A német nyelvi foglalkozáson először egy német dalt hallgattak meg a barátságról. Kigyűjtötték a legfontosabb kifejezéseket, megbeszélték jelentésüket, majd elénekelték a dalt. Feladatlap segítségével bemutatták a gyerekek röviden a barátjukat.
A tantárgyi fejlesztő órákon szövegértési gyakorlatokat végeztek. Az értő olvasási gyakorlat lényegkiemeléssel, mondatbefejezéssel, kérdésre írásos válaszadással történt.