Tematikus foglakozás – A komponens: A társadalmi felelősségvállalás foglalkozáson a következő témákról folyt a beszélgetés, véleménynyilvánítás, vita: Mi az előnye a falusi életnek? Ki lakik falun? Milyen hátrányát látják a falusi életnek? Mi hiányzik? A csoportból legtöbben kisvárosban élnek. Összeszedték mi az előnye és mi a hátránya egy nagyvárossal szemben. Rajzos vázlatok készültek.
Tematikus foglakozás – B komponens: Az Európai Uniós órán az Unióban használatos közös pénznemet ismerték meg. Mi az a valuta? Mely országokban és mióta használatos az euró? A bankjegyek és érmék megismerése játékosan történt, számolásos feladatokat végeztek, pénzt váltottak.
Animals
Az angol nyelvi foglalkozáson párválasztó játékot játszottak állatos szókártyák segítségével, az összetartozó szópárok alapján, majd online memóriajáték következett. A diákok farmon élő állatok, házi kedvencek, tengeri állatok, madarak, állatkerti állatok témák közül választhattak. Az ismeretlen szavakat szótárazták. Önálló munka volt: kedvenc állat bemutatása rövid fogalmazásban.
Unser Thema ist Einkaufen.
A német nyelvi foglakozáson felelevenítették szövegértési feladatlap segítségével a vásárlás témához kapcsolódó szókincset. Szólista alapján csoportmunkával bővítették online szótár használatával a szóismeretüket, majd közösen összeállítottak egy bevásárló listát. Megnézték a https://www.youtumbe.com/watch?v=X5FkFNN8Nx8 videót és a gyerekek is el játszották a látott dialógust. A foglalkozás végén együtt énekelték a videó szereplőivel az Einkaufen gehen dalt https://www.youtube.com/watch?v=0JFXFJZpgZc.
A tantárgyi foglalkozásokon több szempontú figyelem, memória fejlesztése történt az eddig ismert fejlesztő játékokkal. Két új játék bevezetésével a figyelmet, logikát, térlátást alakították. A játékban a különböző szinteket csak egymás után lehet megtenni. Az egyik egy táblán különböző állatokat tartalmaz. Nagyon élvezték az új játékokat. Három, négy fős csoportokban dolgoztak vele forgószínpad szerűen. A csoportok fele tudott ismerkedni velük.