Heti foglalkozások 27.

Tematikus foglalkozás A komponens: Testvériskola. A közös találkozó értékelése, közös élmények felidézése történt az órán. Egyenként szóbeli élménybeszámolót tartottak a kirándulás egy-egy részéről. Megbeszélték, mi az ami hasonló, különböző a két országban élő gyerekek életében megfigyelésük szerint. A gyerekeknek nagyon tetszettek a programok, különösen az állatkert. Leginkább mégis azt emelték ki, hogy találkozhattak a nyáron megismert kis barátaikkal.

Tematikus foglalkozás B komponens: Európa felfedezése online játék segítségével. Kulturális Örökség Nyomában című játékkal az ókori, középkori emlékek mai helyszíneit kellett kitalálni a gyerekeknek. Online térképen az adott  országra rákattintva kellett a helyes választ megadni. A nehezebb verziót próbálták ki. A gyerekek játszva tanultak a foglalkozáson.

Plants

Az angol nyelvi foglalkozáson növényekről képek szétválogatása volt a feladat annak alapján, hogy melyik ehető és melyik nem. Ezután a megadott szavakat csoportmunkában mondatokba helyezték. Memóriajátékot játszottak növények témakörben, párokban. A párok tagjai közül az lett a győztes, aki több párt talált. Aki a legtöbb játékot megnyerte, az a végső győztes.

Unser Thema ist Kinderfilme.

A német nyelvi foglalkozáson megnézték a  Lilli und der Schluckauf https://www.youtube.com/watch?v=-BFj8A8xVQg gyerekfilmet, majd a gyerekek a filmhez kapcsolódóan játékos feladatokat oldottak meg kiscsoportos munkában.

A tantárgyi fejlesztő órákon feladatlapon koncentrációs feladatok sorát végezték egyéni munkában. Rajzolt ábrák keresése történt adott adat mennyiségben. Egyjegyű, kétjegyű, majd háromjegyű számok keresése egyre növekvő adatok között. Majd szókeresés rövid idő alatt adott szöveg mennyiségben. Figyelem, koncentráció, memória fejlesztését végezték ezzel. Az óra második részében választhattak a tanult játékok közül.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.