A komponens tematikus foglalkozásán a társadalmi felelősségvállalás témában Kiss László előadásának felelevenítése történt. Az ott hallott fogalmakat áttekintették. Kooperatív technikával dolgoztak, a fogalmakat tartalmazó lapokat körbe adták, és mindenki ráírta, mit tud róla. Véleményt mondhattak az előadással kapcsolatosan, kiegészíthették saját ismereteik alapján.
Az B komponens tematikus foglalkozásán a fenntarthatóság fogalmával ismerkedtek. Hogyan jelenik meg a fenntarthatóság az Európai Unióban. Milyen elvárásokat fogalmaznak meg a tagállamokkal szemben. Páros munkában kutakodtak az interneten a témával kapcsolatosan.
Plants and seasons
Az angol nyelvi foglalkozáson átismételték négy évszak nevét. Ezután a tanulók összegyűjtötték mindegyik évszaknak a jellemző növényeit. Csoportmunkában dolgoztak, majd a csoportból egy fő, a szószóló olvasta fel az összegyűjtött növényneveket. Az a csapat nyert, aki a legtöbbet gyűjtötte. Akasztófa játékot játszhattak: egy fő felírta egy növény nevét az aktív táblára úgy, hogy a betűk helyét vonalakkal jelölte. A többiek pedig az ABC betűinek felhasználásával kitalálták a szót. Aki kitalálja, az írhatta fel a következő növénynevet.
Unser Thema ist Lernen mit der Hilfe des Internets.
A német nyelvi foglalkozáson megkeresték a Blinde Kuh honlapot https://www.blinde-kuh.de/index.html. Lefordították a kezdőlapot,majd kiválasztottak a gyerekek egy-egy kedvenc témát és innen oldhattak meg érdekes feladatokat. Végül kereshettek játékokat a https://www.blinde-kuh.de/spiele/game-preview-languages-deutsch-1.html linken.
A tantárgyi fejlesztő foglalkozáson szókincsbővítést végeztek szinonimakereséssel. Majd a J-s és ly-os szavak helyesírását is gyakorolták. Szókiegészítéseket végeztek. A megfelelő helyesírási szabályokat felelevenítették, alkalmazták.