A tematikus A foglalkozáson folytatták az emberi jogok nyilatkozatának megismerését a 6. joggal. Vannak jogaink, akárhová is megyünk. A vitaindító videó megtekintése után , beszélgettek a témáról, véleményt nyilvánítottak vele kapcsolatosan.
.https://hu.humanrights.com/what-are-human-rights/videos/you-have-rights-no-matter-where-you-go.html
A tematikus B foglalkozáson az internetes játék segített megismerni Európa történetét, ezáltal az egység érzetét erősítve a tanulókban.
A játék leírása: Időgép (Time Machine)
„A kvíz kérdések segítségével derítsd ki, mennyit tudsz Európa történelméről. Az űrhajót irányítsd a helyes válaszok felé és mindenféleképpen kerüld ki a meteorköveket!”
How to keep fit?
Az angol nyelvi foglalkozáson frontálisan arról beszélgettek, hogyan maradhatunk fittek, mit tehetünk ennek érdekében? Ezután szókártyákkal párokat alakítottak, a párok pedig feladatlapot töltöttek ki, gyakorolva a témakörhöz tartozó kifejezéseket (mondatalkotás, szavak, betűk helyes sorrendbe állítása).
Unser Thema ist Freizeit, Freizeitaktivitäten II.
A német nyelvi foglalkozáson megnézték a Wir gehen auf den Rummel című videót https://www.youtube.com/watch?v=zllZmAWWqdY majd megoldották a hozzá tartozó feladatlapot. https://de.islcollective.com/image.php?elementid=MzNiM2UzNDgyNWY0OGVjZmY2NmI0ZGE5YmI2MmY5ZGZfMjM0MDY3XzI3NjQwMV81MDk1ODRfODUyNzM4NTMzNTNfNjA2MTY= Csoportmunkában válszoltak a szabadidő eltöltésével kapcsolatos kérdésekre.
A tantárgyi fejlesztő foglalkozáson szóláncot alkottak, szófaji kikötéssel. Szórejtvényeket fejtettek meg, majd maguk is alkottak hasonlókat. A feladatokon keresztül a szófajokról tanultakat átismételték. Az óra utolsó harmadában a tanult fejlesztő játékokkal játszhattak kiscsoportokban.