Heti foglalkozások 40.

A tematikus A foglalkozáson az emberi jogok nyilatkozata megismerését folytatták. A törvény előtt mindenki egyenlő. Vitaindítóként megnézték az alábbi videót majd kötetlen beszélgetés során megoszthatták ismereteiket, véleményüket a témáról..

https://hu.humanrights.com/what-are-human-rights/videos/equal-before-the-law.html

A tematikus B foglalkozáson a téma: Miért fontos az emberek közötti összefogás? Hogyan alakultak ki az emberi jogok? Mik azok az emberi jogok? Videó segítségével történik a témafelvetés: https://hu.humanrights.com/what-are-human-rights/

Beszélgetés a témáról. https://www.youtube.com/watch?v=m2_sL0OW8D8

A fenti videón rap zenével mondják el, milyen fontos az összefogás az emberi jogokért.

Spring

Az angol nyelvi foglalkozáson a diákok elmondták, mik a tavasz jellemzői, illetve ők milyen kerti munkákat végeznek tavasszal. Ezután csoportokban tavaszi képeket színeztek, majd írásban jellemezték a munkájukat. A tanóra utolsó részében páros online memória játékokat játszottak. Ők választhattak játék partnert és témakört is.

A német nyelvi foglalkozáson csoportokban dolgoztak. Két téma közül választhattak a csoportok: az év sportolója vagy a 2015-ös év állata. Feladatlap segítségével dolgozták fel a témát.

https://www.derdiedaf.com/_files_media/downloads/Arbeitsblatt_Tier_des_Jahres.pdf

https://www.derdiedaf.com/_files_media/downloads/Arbeitsblatt_Manuel%20Neuer_2018_neu1.pdf

Majd plakátot készítettek a kedvenc állatukról vagy kedvenc sportolójukról. A könyvtárban tartották a foglalkozást. Használhatták az internetet és szakkönyveket  a témához.

A tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon matematikai feladatokat végeztek. A szöveges feladatok megoldási menetét ismételték: Adatgyűjtés, műveletvégzés, szöveges válasz. egyszerű és összetett szövegeseken gyakoroltak.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.