A tematikus A foglalkozáson az emberi jogok nyilatkozata megismerésének folytatása történt: 9. jog: Nincs jogtalan letartóztatás
Vitaindító videó megtekintése után beszélgetésre került sor, majd a véleményüket hallgatták meg és beszélték át.
https://hu.humanrights.com/what-are-human-rights/videos/your-human-rights-are-protected-by-law.html
A tematikus B komponens foglalkozásán az alábbi weboldalon található videók segítségével ismerkedtek az ENSZ által elfogadott jogokkal. Az első három jog megtekintése után közös megbeszélésre, véleménynyilvánításra került sor.
https://hu.humanrights.com/what-are-human-rights/videos/born-free-and-equal.html
Spring
Az angol nyelvi foglalkozáson szókereső rejtvényeket oldottak meg csoport- és páros munkában, tavasz témakörben. Az első rejtvény könnyebb, a második nehezebb volt, több ismeretlen szóval, melyek jelentésének kigyűjtéséhez a diákok online szótár használatra kaptak lehetőséget.
A német nyelvi foglalkozáson a szövegértési képességek fejlesztése volt a foglalkozás célja. Önálló feladatként oldották meg a Heidi dalhoz kapcsolódó feladatokat, majd közösen ellenőrizték a megoldást. https://de.islcollective.com/video-lessons/heidi-lied
Ezután párban megoldották a Plauderstunde im Cafe feladatlapot.
A tantárgyi fejlesztő foglalkozásokon a szófajok fogalmait elevenítették fel. A megadott szavakról el kellett dönteni, milyen szófajúak. Ezután a kiválogatott igék jelentésbeli megkülönböztetése volt a feladat. Végül gondolat térképet kellett kitölteni, a különböző szófajokhoz példákat gyűjtve.