Tematikus foglalkozás (“A” komponens)
A tematikus foglalkozásokon Kiss László előadását dolgozták fel. A programon elhangzottakat elevenítették fel, részleteket játszottak újra a DVD-ről. Meglevő ismereteikből további kiegészítések hangoztak el az adott témarészhez. A kevésbé ismert fogalmakat, mint pl. nemzetközi szervezetek, megbeszélték.
Tematikus foglalkozás (“B” komponens)
8. foglalkozás: A tagországok zászlóival ismerkedtek a gyerekek. A foglalkozást villámkérdésekkel zárult, kiderült ki mennyire jegyezte meg, tudja párosítani a zászlókat országokkal.
Nyelvi foglalkozás – angol
Happy Easter! Csoportmunkában Húsvéttal kapcsolatos szavakat gyűjtöttek a diákok angolul. Ezeket utána felolvasták, a többi csoport pedig lefordította őket. Az ismeretlen szavakat szótárazták. Ezután a témakörben szókereső rejtvényt oldottak meg párokban. Frontális munka keretében szöveget olvastak és értelmeztek, melyben összehasonlították a magyar és az angol húsvéti szokásokat.
Nyelvi foglalkozás – német
Feste, Feiertagen
Feladatlap segítségével felelevenítették illetve tovább bővítették a gyerekek szókincsüket a legfontosabb ünnepnapokkal. Kiemelten foglalkoztak a születésnappal. Kérdés- felelet formában mindenki elmondta saját születésnapjának időpontját. Meghallgatták a Geburtstag című dalt, majd megkapták szövegét hiányos mondatokkal. Ezeket kiegészítették, majd többször elénekeltük a dalt.
Tantárgyi fejlesztés
A tantárgyi órákon matematikai ismereteket ismételtek, gyakoroltak. Alapműveleteket végeztek fejben és írásban 1000-es számkörig bővítve. Majd kerekítések, összegek azonosítása eredménnyel következtek, megkeresték helyüket a számegyenesen. .A logikus gondolkodásukat egyszerű szöveges feladatok megoldásával fejlesztette a nevelő.