Tematikus foglalkozás – “A” komponens
A projektben megvalósult programokat értékelték, az emlékeket, élményeket idézték fel a fotók segítségével. A tanulók fogalmazást írtak a témáról, a legmeghatározóbb élményről, s hogy ők mivel lettek gazdagabbak, majd felolvasták azokat.
Tematikus foglalkozás – “B” komponens
Az Európai Unióról tanultak összegzése történt az órán. Feladatlapot töltöttek ki a tanultak alapján és internetes segítséggel. Az Európai Unió tagállamait és fővárosait jelölték be térképvázlatba.
Nyelvi foglalkozás
The letters of the English alphabet, spelling
Az angol nyelvi foglalkozáson az angol ABC betűinek és kiejtésüknek gyakorlása történt. A tanulók szókártyákat húztak, mindenki 5-öt, majd a rajta lévő szavakat betűzték. Amikor valaki megakadt, a többiek közül az betűzhette, aki leggyorsabban jelezte, hogy tudja a megoldást. Így egymástól rabolhattak szavakat. Az lett a győztes, aki a legtöbb szót helyesen betűzte.
A német nyelvi foglalkozáson a Rapunzel című Grimm mesefilm 1. részét nézték meg. Majd a hozzá szerkesztett feladatlapot oldották meg partner munkában.
https://www.youtube.com/watch?v=OcUd3dh3Y0g
Tantárgyi fejlesztés
A tantárgyi foglalkozásokon Bornai Tibor polihisztor, énekes, zeneszerző, szövegíró, festő festményeit tekintették meg a Tamási Galériában. Képek vizsgálata, festő gondolatvilágának, színhasználatának szándékosságának felfedezése, megfigyelése volt a feladat. Utalás a polihisztorságára.