Heti foglalkozások 70.

Tematikus foglalkozás – “A” komponens

A projektben megvalósult programokat értékelték, az emlékeket, élményeket idézték fel a fotók segítségével. A tanulók fogalmazást írtak a témáról, a legmeghatározóbb élményről, s hogy ők mivel lettek gazdagabbak, majd felolvasták azokat.

Tematikus foglalkozás – “B” komponens

Az Európai Unióról tanultak összegzése történt az órán. Feladatlapot töltöttek ki a tanultak alapján és internetes segítséggel. Az Európai Unió tagállamait és fővárosait jelölték be térképvázlatba.

Nyelvi foglalkozás

The letters of the English alphabet, spelling

Az angol nyelvi foglalkozáson az angol ABC betűinek és kiejtésüknek gyakorlása történt. A tanulók szókártyákat húztak, mindenki 5-öt, majd a rajta lévő szavakat betűzték. Amikor valaki megakadt, a többiek közül az betűzhette, aki leggyorsabban jelezte, hogy tudja a megoldást. Így egymástól rabolhattak szavakat. Az lett a győztes, aki a legtöbb szót helyesen betűzte.

A német nyelvi foglalkozáson a Rapunzel című Grimm  mesefilm 1. részét nézték meg. Majd a hozzá szerkesztett feladatlapot oldották meg partner munkában.

https://www.youtube.com/watch?v=OcUd3dh3Y0g

Tantárgyi fejlesztés

A tantárgyi foglalkozásokon Bornai Tibor polihisztor, énekes, zeneszerző, szövegíró, festő festményeit tekintették meg a Tamási Galériában. Képek vizsgálata, festő gondolatvilágának, színhasználatának szándékosságának felfedezése, megfigyelése volt a feladat. Utalás a polihisztorságára.

Könyvjelzőkhöz Közvetlen link.

A hozzászólások jelenleg ezen a részen nincs engedélyezve.